Wednesday, June 14, 2017

Collagen Powder Shaklee

Nak bagi tahu kat korang...semakin kita berusia, semakin berkuranglah penghasilan kolagen. Tanpa korang sedar semakin hari semakin menyusut kolagen dan tiada penghasilan lagi. sebab itu korang perlu mengambil kolagen bagi mengantikkan kolagen yang dah hilang.



Penting sangat kolagen ni cukup kat tubuh  kita adalah untuk tisu perantara, otot, sel-sel darah, tulang rawan, arteri, organ-organ dan menampakkan kita tampil lebih muda. kalau korang perasan kulit kita semakin bertambah usia semakin lembik dan geleber. Adanya kolagen yang cukup mengembalikan semula stuktur kulit agar kembali tegang, anjal dan lebih muda.



Tips nak pilih kolagen pilihlah yang sangat ringan supaya mudah diserap dan cepat menampakkan kesan. selain itu pilih dalam bentuk makanan atau cecair berbanding yang disuntik...ini memastikan sintesis enzim mengoptimumkan serapan ke dalam tubuh dgn lebih baik.



Dengan Shaklee CP molekul yang ringan  hanya 1000 dalton berbanding brand yang ada dipasaran kebanyakkan sekitar 300,000 dalton. Molekul yang halus menjadikan ia mudah diserap secara optimun . Asid hydroulic yang membantu menjadikan kulit lembab dan cantik.


Sumber kolagen shaklee nie dari sisik ikan merah yang tahan lasak, berkualiti, tulen dan elastik. habitnya hidup di laut dalam lebih 5,000 meter. memang tahan tekanan...itu yang buat kulit korang anjal. 



Mudah jer nak bancuh Collagen Powder nie.

1 sachet CP + plain water 8oz  atau jus atau lebih elok dengan Performance drink (kalau buat dalam tubler senang sikit nak shake bagi mix takdelah berketul2 ). Guna air suam, air sejuk tapi bukan air panas nanti boleh merosakkan kualiti CP. Elakkan makan sekurang-kurangnya 3 jam sebelum ambil CP dan seeloknya ambil pada waktu malam dan tidur, tidur adalah terbaik untuk sel-sel badan memulih.


Makin ringan  → Makin cepat serap  → Makin cepat nampak kesan



Sebab itu siapa yang consume Collagen Powder  yang sememangnya dari Shaklee takdan habis sekotak lagi.....

...........dah nampak lebih cerah
.......dah kurang jeragat
............kulit bertambah tegang dan anjal
.........dah anjal aset2 sepatutnya
....pori mengecil
.......pigmentasi hilang
............nampak lebih muda
......kulit kasar jadi lembut


Bestkan Collagen Powder nie !!!


Nak order halo or wasap wanie taww😊

Shaklee by Wanie Thadir
018.3749541



No comments:

Post a Comment

Naik Cameron Highland kali ini dengan motorbike

Disebabkan cik wanie nak beli buah strawberry, nak makan scones dan sambal ikan masin Abang Strawberry maka rajin lah cik wanie naik Camero...

dorang rasa menarik